Sammio

Miten rakennetaan ylivoimainen asiakaskokemus? | 10. - 11.12.2018 | Helsinki

Kouluttajana toimii Suomen paras asiantuntija, jolta kuulet lukuisia konkreettisia ja innostavia esimerkkejä paremman asiakaskokemuksen rakentamisesta!

Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen on kokonaisvaltainen strateginen hanke ja on tärkeää hahmottaa kokonaisuus riittävän selkeästi jotta voit rakentaa asiakaskokemuksesta yrityksesi kilpailuetua.

Vuorovaikutteisuus: Koulutuksen kaikki osa-alueet sisältävät vuorovaikutteisia käytännön harjoituksia, jotka auttavat osallistujia hahmottamaan asiakaskokemuksen merkityksen ja potentiaaliin niin oman osaamisen kehittämisen kuin yrityksen strategisen kehittämisen näkökulmasta. Tehtävät tapahtuvat pääasiassa ryhmätöinä ja niissä osallistujat pääsevät jakamaan kokemuksiaan ja oppimaan muilta koulutukseen osallistujilta. Myös verkottuminen muiden osallistujien kanssa on yksi tärkeä osa tehtäväkokonaisuutta.

Koulutuksen päiväohjelma

Pidämme kahvitauot sopivissa väleissä aamu- ja iltapäivällä.

1. päivä

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

Asiakaskokemuksen strategia ja johtaminen

• Miksi asiakaskokemus on tällä hetkellä oleellinen kilpailuedun rakentamisen keino
• Asiakaskokemusstrategian elementit
• Asiakaskokemuksen johtamisen haaste – rooli ja vastuut

12.00-13.00

Lounas

Asiakkaan aikakausi eli ostoprosessin muutos

• Asiakkaan valta
• Asiakkaan ostopäätösprosessi
• Asiakkaan polku ja sen muotoilu
• Digitalisoituva asiakkaan polku

16.00

Ensimmäinen koulutuspäivä päättyy

2. päivä

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

Asiakaskokemuksen mittarit ja mittaaminen

• Miksi asiakaskokemusta kannattaa mitata?
• Asiakaskokemusmittarit
• Mittaamisen rakenne
• Yleisimmät asiakaskokemuksen mittaamisen virheet

12.00-13.00

Lounas

Asiakaskeskeisen yrityskulttuurin rakentaminen

• Asiakaskokemuksen ja henkilöstön välinen yhteys
• Asiakaskokemuksen muutosohjelman suunnittelu
• Konkreettiset keinot asiakaskeskeisyyden kasvattamiseksi

16.00

Koulutus päättyy

Seuraava toteutus 10.-11.12.2018

Koulutus järjestetään Helsingissä, sijainti tarkentuu myöhemmin. Katso koulutuspaikan sijainti ja saapumisohjeet 

Hinnat

Yksityinen sektori / Julkinen sektori

Etuhinta 12.10. asti

1 445 €/ 945 €

Etuhinta 9.11. asti

1 545 €/ 995 €

Normaalihinta

1 645 €/ 1 045 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvit ja lounaat. Seminaarimaksun laskutamme ilmoittautumisen saatuamme.

Ilmoittaudu

Koulutuksen jälkeen osaat mm.

1. Suunnitella asiakaskokemuksen kehittämisen viitekehyksen.

2. Tunnistat tärkeimmät asiakaskokemuksen kehittämisen osa-alueet.

3. Konkretisoida muutosta hankkeiksi ja projekteiksi.

4. Tarvittaessa myös ohjata kokonaisuutta.

  • Kouluttaja

Kari Korkiakoski

toimitusjohtaja, partner, Futurelab

  • Mitä asiakaskokemuksen edelläkävijät tekevät toisin?

    Lataa ilmainen pdf

  • Koulutuksesta sanottua:

    ”Vuorovaikutteinen tilaisuus oli hyvä. Koulutusmateriaali oli hyvin strukturoitu ja konseptoitu.”

  • Koulutuksesta sanottua:

    ”Kari osasi ottaa ryhmämme eri lähtökohdat erittäin hyvin huomioon ja innosti meitä ryhmänä keskusteluihin. Loistavaasiansa osaava kouluttaja.”

  • Koulutuksesta sanottua:

    ”Erittäin ammattitaitoinen kouluttaja. Paljon hyviä esimerkkejä. Osaa kouluttaa hyvin, ottaa kaikki koulutettavat huomioon, tuo esille uusia näkökulmia.”

  • Koulutuksesta sanottua:

    ”Koulutuksesta tiedotettiin erittäin hyvin, kouluttajaksi valittu ammattiosaaja ja koulutuspaikka oli mainio.”

  • ”Erinomaisesta kasattu koulutus, jonka flow eteni johdonmukaisesti ja keskustelussa saatiin mukavasti eri näkökantoja esiin. Asiantuntemus, käytännön esimerkit sekä selkeä esiintyminen tekivät tilaisuudesta oikein antoisan. Kiitos!”

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Yrityksen asiakaskokemuksen kehittämisen parissa työskenteleville:

Tittelisi voi olla esimerkiksi:

Markkinointipäällikkö/-johtaja
Liiketoimintapäällikkö/-johtaja
Asiakkuusjohtaja/-päällikkö
Asiakaspalvelujohtaja/-päällikkö

  • Koulutus
  • ICT