Sammio

Verkkokaupan kehittäminen | 12. - 13.12.2018 | Huone Tapahtumahotelli, Helsinki

Verkkokauppa kasvaa ja kehittyy – pysyykö verkkokauppanne kehityksen aallonharjalla?

Juuri tällä hetkellä on monia syitä miksi verkkokaupan tulevaisuus voi sekä pelottaa että innostaa: GDPR, teköäly, datan hyväksikäyttö kaupankäynnissä, automaatio ja monet muut tekijät tekevät tulevaisuuden näkemisen haastavaksi.

Siksi suomalaisten verkkokauppojen kannattaa juuri nyt panostaa kykyynsä kehittää ja kasvattaa toimintaansa. Kilpailu kiristyy ja taustalla vaikuttavat kilpailutekijät jakavat alaa voittajiin ja häviäjiin.

Tule nyt mukaan kaksipäiväiseen tehokoulutukseen, jossa tuodaan rivakalla tahdilla eteesi uusia keinoja tuottaa kasvua, ja ajantasaista tietoa siitä miten toimia jo nyt tekoälyn ja asiakasdatan hyödyntämiseksi myynnissä. Mukana osioita mm. konversion kehittämiseen, sähköpostikampanjoihin ja myynnin edistämiseen sisällöillä.

Ennen kaikkea koulutuksessa painotetaan käytännön keinoja lisätä myyntiä, saada lisää uusia asiakkaita, ja miten myydä enemmän jo nykyisille asiakkaille. Tämä paketti ei takuulla jätä verkkokaupan kehittäjää kylmäksi!

Koulutuksen päiväohjelma

Pidämme kahvitauot sopivissa väleissä aamu- ja iltapäivällä.

Päivä 1: VERKKOKAUPAN KASVU JA KEHITTÄMINEN

8.30

Aamukahvi ja ilmoittautuminen

9.00

Kasvun tekijät - millä jatkuvaa kasvua oikeasti luodaan

  • Perinteiset kasvukanavat… onko niillä vielä merkitystä?
  • Uusia kasvua tuottavia kanavia, strategioita ja työkaluja
  • Online-tapahtumilla toistettavia ostoryntäyksiä

Harjoitus: suunnittele online-tapahtuma ideatasolla

10.15

Kahvitauko

10.30

Sisältötekijät - core copy kaupan vetovoiman luojana

  • Miten luot sisältöpatteriston, josta ammennat markkinointiin ja mainontaan loputtomast
  • Minkälaiset tuotekuvaukset oikeasti tuottavat myyntiä – teksti ja visuaalisuus
  • Miten luot kauppaasi ostamiseen ohjaavia polkuja

Harjoitus: sisältöpatteriston luominen helposti

12.00

Lounas

13.00

Verkkokaupan konversion nosto vähintään 30%

  • Miten tunnistat ostoprosessin pullonkaulat ja poistat ne
  • Ostolomakkeen parhaat konversioita nostavat käytännöt
  • Miten teet konversiotestausta tuloksellisesti – ja vältät turhat testit
14.15

Kahvitauko

14.30

Myyvät kampanjat - sähköpostimarkkinointi GDPR:n aikakaudella

  • Mitä GDPR-säädös oikeasti tarkoittaa verkkokaupan käytännön markkinoinnissa
  • Kampanjamalleja, joita voit kopioida käyttöösi heti
  • Kuinka myyt sähköpostilla… ilman että se tuntuu tyrkyttämiseltä

Keskustelua: sähköpostimarkkinointi verkkokaupan edistämisessä

16.00

Päivä päättyy

VERKKOKAUPAN MYYNNIN KIIHDYTTÄMINEN

8.30

Aamukahvi ja ilmoittautuminen

9.00

Tiukassa kilpailutilanteessa toimiminen

  • Miten toimia, jos olet kilpailijan painostuksen alla
  • Miten varmistat, että hinnoittelustrategiasi päihittää kilpailijasi
  • Mistä löydät ajantasaista kilpailutietoa, ja käytät sitä hyväksesi
10.15

Kahvitauko

10.30

Jälkimarkkinoinnin mahdollisuudet verkkokaupassa

  • Kanta-asiakasohjelmien parhaat käytännöt, mm. pelillistäminen
  • Trendit verkkokaupan lisäpalveluissa
  • Tuotepakettien ja jatkuvien tilausten paketointi ja myynti

Harjoitus: mitä voit heti kehittää jälkimarkkinoinnissa?

12.00

Lounas

13.00

Verkkokauppa tekoölyn aikakaudella

  • Miten tekoälyn käyttö muuttaa kaupantekoa jo tällä hetkellä
  • Villejä työkaluja, joita erityisesti amerikkalaiset käyttävät kilpailyhyödykseen
  • Miten dataa voi käyttää uusien asiakkaiden saamiseksi
14.15

Kahvitauko

14.30

Kansainvälisen verkkokaupan viimeisimmät tuulet

  • Mikä ajaa mm. Ruotsin verkkokaupan rivakkaa kasvua?
  • Kilpailuetua nopeilla toimituksilla Australiassa
  • Näkymättömät trendit verkkokaupan hyperkasvussa

Visiointia ja loppukeskustelu

16.00

Päivä päättyy

Seuraava toteutus 12.-13.12.2018

Koulutus järjestetään Helsingissä, sijainti tarkentuu myöhemmin. Katso koulutuspaikkojen sijainnit ja saapumisohjeet 

Hinnat

Yksityinen sektori / Julkinen sektori

Etuhinta 12.10. asti

1 445 €/ 945 €

Etuhinta 9.11. asti

1 545 €/ 995 €

Normaalihinta

1 645 €/ 1 045 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvit ja lounaat. Seminaarimaksun laskutamme ilmoittautumisen saatuamme.

Ilmoittaudu

Miksi osallistua:

1. Tiedät miten myyviä kampanjoita tehdään sähköpostilla myös GDPR:n aikakaudella

2. Saat konkreettisia neuvoja sisällön käyttämiseksi myynnin lisäämiseen

3. Näet konkreettisia keinoja poistaa verkkokaupan pullonkauloja kasvun tieltä

4. Kuulet miten tekoälyä hyödynnetään jo nyt verkkokaupan kiihdytyksessä

5. Saat viimeisimmät vinkit ulkomaisten verkkokauppojen menestystekijöistä

  • Kouluttaja

Juho Tunkelo

CEO, Helsinki Copywriting Academy Oy

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Koulutus on tarkoitettu verkkokauppojen kehityspäälliköille, markkinointipäälliköille sekä muille verkkokaupan kasvusta, kehittämisestä tai markkinoinnista vastaaville henkilöille.

  • Koulutus
  • Taloushallinto