Sammio

Vaikuttajamarkkinointi | 10.12.2018 | Taitotalo Kongressikeskus, Helsinki

Tunnetko vaikuttajamarkkinoinnin pelisäännöt?

Osaatko suunnitella vaikuttajien roolin asiakaspolulla?

Vaikuttajamarkkinointia B2B-yrityksille – mitä ihmettä?

Yritykset ja yhteisöt lisäävät panoksiaan vaikuttajamarkkinointiin kilpaa. Vaikuttajamarkkinointi ei ole mikään uusi ilmiö, koska brändit ovat kautta aikojen hyödyntäneet omassa markkinoinnissaan tunnettuja kasvoja ja puolestapuhujia. Digitaalisten kanavien kautta vaikuttajamarkkinointi on kuitenkin saanut uusia muotoja sekä ulottuvuuksia. Samalla huoli siitä, että ymmärtävätkö kuluttajat, missä menee raja mainonnan ja aidon suosittelun välillä on kasvanut. Koulutuksessa avataan vaikuttajamarkkinoinnin salat, ja tutustutaan pelisääntöihin ja ongelmakohtiin esimerkkien kautta.

 

Ohjelma

1. päivä

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00

Vaikuttajan vaikuttava avauspuheenvuoro - Miten tiukasti yhteistyö kannattaa rajata?

  • Miten Kasper vaikuttaa yhteistyökampanjoissa omaan ironiseen tyyliinsä?

Kasper Strömman, vaikuttaja, bloggaaja

9.30

Vaikuttajamarkkinoinnin DO’s and DONT’s: Suunnittelumalli, case-esimerkkejä ja vaikuttajien rooli asiakkuuspolulla

Heli Ruotsalainen,

Director of Social Media, influencer marketing, Dentsu Aegis Network

10.45

Vaikuttajamarkkinointia B2B-yrityksille - mitä ihmettä?

  • Mitä on vaikuttajamarkkinointi B2B-skenessä?
  • Mitä ottaa huomioon kun vaikuttajayhteistyötä harkitaan?
  • Millainen on onnistunut case
  • Esimerkit x 3

Joonas Villanen

Creative Director, Co-Founder
Bonfire Agency Oy

11.30

Lounas

12.30

10 käytännön vinkkiä onnistuneeseen vaikuttajamarkkinointiin

Anna Kurkela-Vilén,

Strategi, sisällöt ja vaikuttajamarkkinointi, Kubo Creative Agency

13.15

Mihin suuntaan vaikuttajamarkkinointi on kehittymässä?

Inna-Pirjetta Lahti,

PING Helsinki, Suomen johtava vaikuttajasuhdetoimisto

14.00

Keskustelua ja tauko

14.15

Vaikuttajamarkkinoinnin pelisäännöt – muista markkinoinnin tunnistettavuus!

  • Vaikuttajamarkkinoinnin pelisäännöt
  • Mitä hyvä markkinointitapa tarkoittaa käytännössä? Mistä piilomainonnassa on kyse?
  • Alaikäisiin kohdistuva markkinointi – esimerkkejä onnistumisista ja epäonnistumisista
  • Miten kaupallinen yhteistyö pitäisi merkitä – blogit, Instagram ja Youtube

Paula Paloranta,

Mainonnan eettisen neuvoston pääsihteeri

15.30

Koulutuksen päätös

Seuraava toteutus 10.12.2018

Koulutus järjestetään Taitotalon Kongressikeskuksessa, osoitteessa Valimotie 8, 00380 Helsinki. Katso koulutuspaikan sijainti ja saapumisohjeet

Hinnat

Yksityinen sektori / Julkinen sektori

Etuhinta 26.10. asti

1 195 €/ 795 €

Etuhinta 16.11. asti

1 245 €/ 845 €

Normaalihinta

1 295 €/ 895 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvit ja lounaat. Seminaarimaksun laskutamme ilmoittautumisen saatuamme.

Ilmoittaudu
  • Director of Social Media, influencer marketing, Dentsu Aegis Network
  • PING Helsinki, Suomen johtava vaikuttajasuhdetoimisto
  • Influensseri
  • Creative Director, Co-Founder Bonfire Agency Oy
  • Mainonnan eettisen neuvoston pääsihteeri
  • Strategi, sisällöt ja vaikuttajamarkkinointi, Kubo Creative Agency
  • Koulutus
  • Markkinointi & viestintä