Sammio

Tuloksellinen palvelukeskus | 20.11.2018 | Tapahtumatalo Bank, Helsinki

Johda palvelukeskusta tuloksekkaasti!

Palveluliiketoiminta on yhteispeliä, mahdollisuuksien näkemistä yhdessä ja aitoa tahtotilaa synnyttää sellaista toimintakykyä, joka luo pohjan maailmanluokan palvelun tasolle. Kyse on johtamiskyvykkyyksistä ja määrätietoisuudesta viedä toimintaa kohti parempaa, jatkuvan parantamisen toimintakulttuuria. Jokaisella on vastuu: yksilöä arvostavaa johtajuutta, henkilöstön oma vastuu omasta toiminnasta sekä asiakkaiden tahtotilasta olla mukana kehittämissä palvelua.

Tuloksellinen palvelukeskus -kurssilla saat uusia oivalluksia ja syvyyttä palvelukeskuksen kehittämiseen.

Kurssi on osallistava ja sisältää käytännöllisiä case-esimerkkejä toimivista palvelukeskuksista. Osallistujat voivat halutessaan lähettää etukäteen tilannekuvauksen itselleen haasteellisesta casesta. Caseihin pyritään antamaan vastaus valmennuksen aikana.

Aamupäivällä keskitytään palvelukeskustoiminnan menestyksekkääseen johtamiseen ja iltapäivällä esitellään kaksi käytännön casea siitä miten palvelukeskustoimintaa on mahdollista kehittää tuottavammaksi ja tehokkaammaksi.

Koulutuksen päiväohjelma

Pidämme kahvitauot sopivissa väleissä aamu- ja iltapäivällä.

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00

Maailmanluokan palvelukeskustoiminta - Miten se synnytetään ja mitä se edellyttää johtamiselta, henkilöstöltä ja asiakkailta?

  • Ohjelmistorobotiikka tulee – miten valmistautua?
  • Etukäteiskysymysten läpikäynti

Merja Fischer, Tkt, KTM, Director Robotics & AI

12.00

Lounas

13.00

Case Eltel – Globaalin palvelukeskuksen rakennus kahdessa vuodessa

Piia Tarkiainen, Global Process Owner, Finance
Group Shared Services, ELTEL Networks Oy

  • Suunnitelmasta toimivaan Palvelukeskukseen kahdessa vuodessa – kuinka se tehtiin
  • Mitkä kaikki asiat muuttuivat ja miten Business saatiin mukaan
  • Tilanne tänään ja kehityksen seuraavat askeleet

14.15

Kahvitauko

14.30

Toiminnan tuloksekas johtaminen palvelukeskuksessa – Case Certia Oy

Ulla Laalo, toimitusjohtaja, Certia Oy

  • Tuotannollinen tulokulma (mittaaminen, riittävä laatu, lean management)
  • Organisoitumisen merkitys ja osaamisen kehittäminen/kehittyminen
  • Muuta matkalla opittua
15.50

Yhteenveto päivästä

16.00

Koulutus päättyy

Seuraava totetutus 20.11.2018

Koulutus järjestetään Tapahtumatalo Bankissa, Helsingin keskustassa, osoitteessa Unioninkatu 20, 00130 Helsinki. Katso koulutuspaikan sijainti ja saapumisohjeet 

Koulutuksen hinta

Yksityinen sektori / Julkinen sektori

Etuhinta 21.9. asti

1 195 €/ 795 €

Etuhinta 19.10. asti

1 245 €/ 845 €

Normaalihinta

1 295 €/ 895 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvit ja lounas. Seminaarimaksun laskutamme ilmoittautumisen saatuamme.

Ilmoittaudu

Miksi osallistua:

1. Saat alan konkareilta käytännön neuvoja maailmanluokan palvelukeskuksen kehittämiseen.

2. Tiedät mitä palvelukeskuksen kehittäminen vaatii johtamiselta.

3. Parannat valmiuksiasi viedä strateginen muutoshanke läpi organisaatiossasi.

4. Opit mitä uudenlaista johtamista ja osaamista robotiikkahanke edellyttää.

5. Kuulet kaksi konkreettista esimerkkiä organisoitumisen merkityksestä ja osaamisen kehittämisestä sekä ohjelmistorobotiikan ensiaskeleista.

  • Kouluttaja

Merja Fischer

PhD, Director, Robotics and SSC

  • Kouluttaja

Ulla Laalo

toimitusjohtaja, Certia Oy

  • Kouluttaja

Piia Tarkiainen

Global Process Owner, Finance Group Shared Services

Kohderyhmän kuvaus:

Koulutus on tarkoitettu palvelukeskuksen kehittämisestä vastaaville asiantuntijoille ja johtajille.

Tittelisi voi olla esimerkiksi: – Palvelukeskuksen johtaja/ päällikkö

  • Palvelujohtaja, -päällikkö
  • Talous-ja hallintojohtaja/päällikkö
  • Koulutus
  • Digi & liiketoiminta