Sammio

Palvelukeskus 2018 | Scandic Park, Helsinki

Voittaako huomisen palvelukeskus robotiikalla, työntekijäkokemuksella vai leanilla?

Työn muutos ja digitalisaatio näkyvät myös palvelukeskuksissa. Digitaaliset prosessit ja robotiikka haastavat papereiden pyörittelyyn tottuneita organisaatioita. ”War for talent” on tullut myös palvelukeskuksiin, ja työntekijäkokemus on muuttunut kivasta lisästä kilpailueduksi. Laatu jää helposti digitalisaation ja kehityshuuman jalkoihin, jos muutosta ei johdeta oikein.

Haasteista huolimatta digitalisaatiossa on kuitenkin erinomainen mahdollisuus uuteen. Tehostamisella voidaan vapauttaa aikaa asiantuntijatyölle. Työntekijäkokemukseen panostamalla houkutellaan parhaat osaajat. Löytyykö organisaatiostasi tahtoa ja tietoa karistaa vanhat toimintamallit ja oppia uutta?

Palvelukeskus 2018 -seminaari kokoaa yhteen vuoden ajankohtaisimmat puheenaiheet. Tilaisuudessa päivität tietosi palvelukeskuksen viimeisimmistä trendeistä ja syvennyt mm. seuraaviin teemoihin:

  • automatisaatio ja robotiikka – missä mennään tällä hetkellä?
  • prosessien tehostaminen ja digitalisaatio
  • osaamisen kehittäminen ja työntekijäkokemus palvelukeskuksessa
  • muutoksen johtaminen palvelukeskuksessa
  • liiketoiminnan ja palvelukeskuksen tehokas yhteistyö

Lämpimästi tervetuloa seminaariin!

Nyt voit myös katsoa koko seminaarin suoratoistona eli striiminä omalta koneeltasi! Lisätietoja Hinnatvälilehdeltä. 

Tutustu ohjelmaan

#palvelukeskus

Osallistu keskusteluun ja jaa kokemuksesi myös somessa.

@EventsFinland

Tutustu puhujiin

Merja Fischer | Puhujat

Merja Fischer

johtaja, palvelukeskukset ja robotiikka, Staria

Kari Korkiakoski | Puhujat

Kari Korkiakoski

toimitusjohtaja, partneri, Futurelab

Pirjo Boman | Puhujat

Pirjo Boman

partneri, Content Group

Kiinnostuitko, ilmoitttaudu mukaan!

Ilmoittaudu