Sammio

Menesty Service Desk -asiantuntijana | 11. - 12.12.2018 | Tapahtumatalo Bank, Helsinki

Service Desk -asiantuntija – kaikki tietävä guru vaiko ystävä hädässä?

Neuvotko, tuetko, palveletko muita päivittäin Service Desk -tukihenkilönä, -asiantuntijana tai -työntekijänä?  

Jos vastasit kyllä, toimit kasvavalla alalla, jonka vaatimukset myös lisääntyvät. Sinun täytyy asian hallinnan lisäksi hallita myös psykologiaa, viestintää, haastavia tilanteita sekä aikaasi – ja kaikki tämä nopeasti ja tehokkaasti.  

Tässä koulutuksessa voit kehittää näitä taitojasi. Koulutuksessa paneudumme sekä ihmisten erilaisuuteen ja sen kohtaamiseen, että oman itsensä johtamiseen ja osaamisen kehittämiseen.  

Koulutuksessa jokainen osallistuja pääsee tekemään jo ennen koulutuksen alkua totalSDI kartoituksen, josta hän saa yksilöllisen raportin. totalSDI auttaa meitä selvittämään vahvuuksiamme suhteissa toisiin ihmisiin kahdessa eri tilanteessa: kun kaikki sujuu hyvin ja kun joudumme konfliktiin. Kartoituksen avulla myös selviää mitkä ovat ne arvot ja tarpeet, jotka motivoivat meitä itseämme ja jotka motivoivat muita ihmisiä. Tämä tieto auttaa toisten ihmisten kohtaamisessa, kun ymmärrys toisten ihmisten erilaisista motiiveista ja toimintamalleista kasvaa. 

Koulutus on hyvin interaktiivinen ja konkreettinen, eli keskustelemme ja teemme sekä itsenäisiä harjoitteita että pariharjoituksia. Koulutuksen tavoitteena on, että jokainen saa työkaluja oman työnsä kehittämiseen, muiden kohtaamiseen ja työn mielekkyyden nostamiseen.

Kehitä itsestäsi tukihenkilö, joka nostaa asiakaskokemuksen uusiin ulottuvuuksiin. 

Koulutuksen päiväohjelma

Jokaisessa osiossa harjoitellaan, keskustellaan ja tehdään ryhmätöitä. Koulutus on hyvin interaktiivinen ja sisältää paljon konkreettisia harjoituksia.

1. päivä

8.30

Aamukahvi ja ilmoittautuminen

9.00

Asiakaskokemus

  • Miksi asiakaskokemus on tärkeää? 
  • Mikä on palveluni tavoite? 
  • Mitä on hyvä asiakaspalvelu? 

Työelämätaidot 

  • Mitä ovat työelämätaidot? 
  • Mitä ne tarkoittavat minun työssäni? 
  • Mitä minun tulee kehittää?  

Mikä motivoi minua ja muita vuorovaikutuksessa 

  • totalSDI ja erilaiset ihmistyypit 
  • Oma raporttini 
  • Mikä minua motivoi? 
10.15

Kahvitauko

10.30

Miten hyödynnän totalSDI:n työssäni 

  • Miten oma profiilini näkyy työssäni 
  • Miten kollegani profiili näkyy tiimissä?  
  • Mitä minun tulee huomioida ja kehittää?

Entä kun asiat eivät suju 

  • totalSDI ja konfliktimalli 
  • Erilaiset ihmistyypit konflikteissa 
  • Miten keskityn ratkaisuihin kiireen keskellä ja paineen alla?  
12.00

Lounas

13.00

Kuuntelemisen taito 

  • Miten tunnistan erilaiset ihmistyypit? 
  • Opi kuuntelemaan vihjeitä. 
  • Miten varmistan, että olen ymmärtänyt asiakasta?  
14.15

Kahvitauko

14.30

Selkeä vuorovaikutus eri tilanteissa 

  • Miten huomioin eri ihmistyypit kommunikoinnissani? 
  • Luonteva asiakasviestintä sekä suullisesti ja kirjallisesti  
  • Haastavat asiakaspalvelutilanteet: Kuinka kohtaan ärtyneen asiakkaan 
16.00

Päivä päättyy

2. päivä

8.30

Aamukahvi ja ilmoittautuminen

9.00

Ajanhallinta 

  • Tavoitteiden asettaminen 
  • Tehokas priorisointi 
  • Multitasking – monta rautaa tulessa 
10.15

Kahvitauko

10.30

Ajanhallinta 

  • Ajankäytön suunnittelu 
  • Haastavat tehtävät  
  • Sähköposti – hyvä renki 
12.00

Lounas

13.00

Tiimityöskentely 

  • Työryhmästä huipputiimiksi 
  • Millä tasolla oma tiimini on 
  • Oma roolini tiimissä 
14.15

Kahvitauko

14.30

Miten pärjään jatkuvassa muutoksessa 

  • Muutoksen hallinta oman totalSDI profiilin perusteella 
  • Mitä otan mukaani koulutuspäivän annista 
  • Tulevaisuuden suunnitelmani 
16.00

Päivä päättyy

Seuraava toteutus 11.-12.12.2018

Koulutus järjestetään Tapahtumatalo Bankissa, Helsingin keskustassa, osoitteessa Unioninkatu 20, 00130 Helsinki. Katso koulutuspaikan sijainti ja saapumisohjeet 

Hinnat

Yksityinen sektori / Julkinen sektori

Etuhinta 12.10. asti

1 445 €/ 945 €

Etuhinta 9.11. asti

1 545 €/ 995 €

Normaalihinta

1 645 €/ 1 045 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvit ja lounaat. Seminaarimaksun laskutamme ilmoittautumisen saatuamme.

Ilmoittaudu

Miksi osallistua:

1. Ymmärrät mikä motivoi sinua ja miten tämä näkyy vuorovaikutuksessasi

2. Opit tunnistamaanerityyppisiä henkilöitä ja kommunikoimaan heidän kanssaan

3. Saat konkreettisia työkaluja ajanhallinnan suunnitteluun

4. Tiedät miten otat haastavat tilanteet haltuun

  • Kouluttaja

Viveca Vuontela

yrittäjä ja valmentaja, Confidence Oy

Kenelle koulutus on tarkoitettu? 

Koulutus on tarkoitettu yritysten tukitehtävissä toimiville henkilöille, joiden työhön kuuluu erilaista neuvontaa.

Tittelisi/työnkuvasi voi olla esimerkiksi: 

  • Service Desk työntekijä
  • IT HelpDesk tukihenkilö
  • Asiakastukihenkilö
  • Service Desk asiantuntija
  • Technical Customer Support
  • ICT lähituki
  • Koulutus
  • Johtaminen & esimiestyö