Sammio

Markkinoinnin tunnistettavuus – Tunne pelisäännöt! | 25.10.2018 | Sokos Hotel Presidentti, Helsinki

Onko tämä markkinointia?

Mitä se kaupallinen yhteistyö tarkoittaa? Onko tämä mainos? Jokaisen markkinoinnin ammattilaisen on syytä tuntea sisältömarkkinoinnin ja vaikuttajayhteistyön pelisäännöt.

Tässä seminaarissa keskitytään markkinoinnin tunnistettavuuteen erityisesti digikanavissa sekä vaikuttajamarkkinoinnin keskeisiin ongelmakohtiin ja mahdollisuuksiin. Päivän aikana kuulemme läpinäkyvästä vaikuttajamarkkinoinnista sekä käymme läpi mm. uudistuneet ICC Markkinointisäännöt ja Mainonnan eettisen neuvoston uusimmat linjaukset. Päivän päättää workshop, jossa käymme esimerkkien avulla yhdessä läpi markkinoinnin tunnistettavuuden elementtejä.

Digitalisaation luoma murros aaltoilee myös median ja markkinoinnin menetelmiin, käytäntöihin ja sääntöihin. Tule kuulemaan uusin tieto ja ota hanskaan digikanavien markkinoinnin pelisäännöt!

Tervetuloa oppimaan, verkottumaan ja keskustelemaan!

Nyt voit myös katsoa seminaarin kokonaisuudessaan suoratoistona eli striiminä omalta koneeltasi! Lisätietoja Hinnatvälilehdeltä.

Tutustu ohjelmaan

#markkinoinninpelisäännöt

Osallistu keskusteluun ja jaa kokemuksiasi

@Alma_Talent

Puhujat

Satu Apukka | Puhujat

Satu Apukka

Myynti- ja markkinointijohtaja, Babler Oy

Paula Paloranta | Puhujat

Paula Paloranta

pääsihteeri, mainonnan eettinen neuvosto

Johanna Markkanen | Puhujat

Johanna Markkanen

Managing Partner, Viestintätoimisto Myy

Seuraa blogia

Ylpeästi kaupallinen!

Selaan verkosta blogeja, katselen videoita YouTubesta ja luen arvosteluja matkasivustoilta ennen lopullista ostopäätöstä. Instagramissa eteeni tulee jälleen kuva, […]

Lue lisää

Kiinnostuitko, ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittaudu