Sammio

Marketing Tech 2018 | 19.4.2018 | Maxim, Helsinki

Onnistunut markkinointi lähtee strategiasta

Mihin kuluttajakäyttäytyminen ohjaa markkinointia? Osaatko sinä myydä tulevaisuuden kuluttajille? GDPR ja mahdollinen ePrivacy rajoittavat markkinointia, mutta myös pakottavat yritykset ajattelemaan toimintaansa uudella tavalla. Markkinoinnin teknologiat eivät yksin ole avain onnistuneeseen markkinointiin – sen tulee lähteä yrityksen strategiasta. Menestyvä yritys tarvitsee taustalleen johtoryhmän, joka ymmärtää jatkuvan muutoksen ideologian ja markkinoinnin vaikutuksen kasvun moottorina. Myös henkilöstön osaaminen ja kyvykkyydet nousevat uuteen merkitykseen.

Marketing Tech 2018 -tapahtuma yhdistää markkinoinnin johtamisen, teknologiat ja innovaatiot yhdeksi kokonaisuudeksi. Tule vaihtamaan ajatuksia markkinoinnin johtamisen haasteista ja teknologioiden tarjoamista mahdollisuuksista.  Ajankohtaisten puheenvuorojen ja interaktiivisten osuuksien kautta tapahtuma tarjoaa inspiraatiota ja konkreettisia rakennuspalikoita tulokselliseen markkinointiin.

Tutustu ohjelmaan

#marketingtechfi

Osallistu keskusteluun ja jaa kokemuksesi myös somessa.

@EventsFinland

Yhteistyökumppanit

Tutustu puhujiin

Tobias Ahlin | Puhujat

Tobias Ahlin

Keynote-speaker, Innovation processes behind Spotify's and Minecraft's successes

Rob McLaughlin | Puhujat

Rob McLaughlin

Digital Analytics, Data & Personalisation, Speaker & Evangelist, Sky UK

Sanna Huovinen | Puhujat

Sanna Huovinen

markkinointijohtaja, Honkarakenne

Varaa kutsuvieraspaikkasi!

Tapahtuma on kutsuvierastilaisuus ja se on suunnattu markkinoinnin johtotehtävissä työskenteleville.

Ilmoittaudu