Sammio

Asiakaspalvelu 2018 | Scandic Park, Helsinki

Käykö tie asiakkaan sydämeen automaation, henkilökohtaisen kohtaamisen vai palvelumuotoilun kautta?

Kuinka selviät haastavista asiakastilanteista ja somekohuista, joiden määrä on tasaisessa nousussa? Romuttaako tietosuoja-asetus yrityksesi asiakaskokemuksen? Kuinka rakennat loistavaa asiakaskokemusta työntekijäkokemuksen ja palkitsemisen avulla?

Tule kuulemaan, miltä asiakaspalvelu ja -kokemus näyttää juuri nyt! Asiakaspalvelu 2018 -seminaari kokoaa yhteen tämän hetken kiinnostavimmat puheenaiheet ja asiantuntijat. Tilaisuudessa kuulet asiakaspalvelun merkittävimpiä ilmiöitä käsitteleviä keynote-puheenvuoroja, ytimekkäitä asiantuntijaesityksiä sekä konkreettisia case-puheenvuoroja asiakaspalvelun onnistumisista ja haasteista.

Tämän vuoden teemoina ovat muun muassa:

  • Asiakaspalvelun ja -kokemuksen trendit – miltä näyttää asiakaspalvelun tulevaisuus?
  • Digiajan asiakaskokemus – kuinka rakennat yksilöllisen ja vaikuttavan palvelukokemuksen uusien teknologioiden avulla?
  • Asiakaspalvelun automaatio ohjelmistorobotiikan avulla
  • Haastavat asiakastilanteet, konfliktit ja asiakaspalvelutyössä jaksaminen
  • Palkitseminen, oikeat mittarit ja työntekijäkokemus huippuasiakaspalvelun rakentajina
  • Kohun anatomia – kuinka some muuttaa asiakaskokemusten leviämistä, ja kuinka asiakaspalvelu voi treenata itsensä ”kohukuntoon”?

Lämpimästi tervetuloa seminaariin!

Tutustu ohjelmaan

#Alma_Talent
#asiakaspalvelu2018

Osallistu keskusteluun ja jaa kokemuksiasi!

@Alma_Talent

Tutustu puhujiin

Totti Karpela | Puhujat

Totti Karpela

kouluttaja, Mielenrauha

Tomi Korpaeus | Puhujat

Tomi Korpaeus

Founder & Chairman of the Board, Provad

Laura Vuorio-Kuokka | Puhujat

Laura Vuorio-Kuokka

valmentaja, johdon somekonsultti, Kaiku Helsinki

Kiinnostuitko, ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittaudu