Tulevaisuuden maksaminen ja digitaalinen kaupankäynti | 7.9.2017 | Huone Tapahtumahotelli, Helsinki

Maksaminen ja kaupankäynti elävät murrosta.

Asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos ja teknologian kehittyminen tuovat uusia mullistavia tapoja kaupankäyntiin. Maksaminen ei ole enää vain maksamista vaan linkittyy osaksi ostokokemusta, -päätöstä ja -suosittelua.

Tarvitaanko kivijalkakauppaa myös tulevaisuudessa? Missä ja miten tulevaisuuden kuluttajat ja yritykset ostavat ja maksavat? Voiko maksaminen mullistaa ostokokemusta, vai onko se vain välttämätön paha?

Koulutuksessa käydään läpi maksamisen perusteita kokonaisuuden ymmärtämiseksi. Päivän jälkeen osallistujilla on käsitys modernin maksamisen ja uusien asiakaslähtöisten digitaalisten palvelujen innovoinnin mahdollisuuksista kaupan tai maksamisen alalla. Jaamme myös kokemuksia innovaatioista, parhaista käytännöistä ja tulevaisuuden suunnasta eri toimialoilla.

Koulutuksen päiväohjelma

Pidämme kahvitauot sopivissa väleissä aamu- ja iltapäivällä.

8.30-9.00

Aamukahvi ja ilmoittautuminen

9.00-10.15

Johdatus maksamisen ekosysteemiin ja toimijoihin

  • Toimijoiden roolit korttimaksamisessa
  • Kansainväliset korttiohjelmat
  • Muut korttiohjelmat ja maksutavat
  • Kortittomat korttiohjelmat? Virtuaalikortit?
  • Harjoitus: Mitä haasteita ja mahdollisuuksia maksamisen muutos ja digitaalsaatio tuo liiketoimintaanne?

Keskustelu

10.15-10.30

Kahvitauko

10.30-12.00

Maksamisen tulevaisuus

  • Yritysten kaupankäynti ja maksaminen – mitä yritykset odottavat eri toimialoilla?
  • Haroitus: Onko yritysten tarpeet huomioitu yrityksenne maksamisstrategiassa?
12.00-13.00

Lounas

13.00-14.15

Ostokokemuksen ja tarjonnan kehittäminen digitaalisessa kaupankäynnissä

  • Verkko- ja myymälämyynti maksamisen näkökulmasta
  • Modernit maksutavat / virtuaalikortit ja mobiili
  • Maksamisen osana digitaalista kaupankäyntiä ja palveluita
  • Harjoitus: Kuinka valita organisaationi parhaat maksutavat ja digitaaliset palvelut kaupankäynnissä?
14.15-14.30

Kahvitauko

14.30-16.00

Asiakkaiden houkuttelu ja futuristiset ajatukset kaupankäynnistä

  • Asiakkaiden houkuttelu ja lisämyynti analytiikan, ostodatan ja paikkatiedon perusteella
  • Futuristisia (mutta toteutettavissa olevia) ideoita kaupankäynnin tulevaisuudesta virtuaalikaupassa

Loppuyhteenveto:

Kuinka voit tehdä lisämyyntiä organisaatiossasi maksamisen ja digitaalisten palvelujen avulla?
Kuinka vien ideoita käytäntöön?
Kuinka huomioin asiat kehityksessä?

16.00

Päivä päättyy

Seuraava toteutus 7.9.2017

Koulutus järjestetään Huone Tapahtumahotellilla, osoitteessa Länsisatamankatu 16, 00180 Helsinki. Lisätietoja koulutuspaikasta »

Hinnat

Yksityinen sektori / Julkinen sektori

Etuhinta 7.7. asti

1 195 €/ 795 €

Etuhinta 4.8. asti

1 245 €/ 845 €

Normaalihinta

1 295 €/ 895 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvit ja lounaat. Seminaarimaksun laskutamme ilmoittautumisen saatuamme.

Ilmoittaudu

Miksi osallistua:

1. Ymmärrät maksamisen toimijoiden roolit korttimaksamisessa ja uusissa maksutavoissa.

2. Ymmärrät erot kuluttajien ja yritysten kaupankäynnissä ja maksamisessa.

3. Saat ajankohtaisen tiedon uusista maksamisen trendeistä ja tavoista verkossa ja kivijalkakaupassa.

4. Saat maksamisen ympäriltä ideoita asiakkaiden houkutteluun ja pysyvyyteen digitaalisin keinoin. Miten hyödyntää esimerkiksi analytiikkaa, mobiilipalveluita ja paikkatietoa?

5. Parannat valmiuksiasi kehittää asiakaslähtöisiä palveluita ymmärtämällä maksamiseen liittyviä mahdollisuuksia ja reunaehtoja.

  • Kouluttaja

Jukka Sippola

Director, Payment and Merchants Solution, Eatech Oy

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Koulutus on tarkoitettu maksamisesta ja digitaalisesta kaupankäynnistä vastaaville henkilöille, jotka toimivat kaupan, pankin tai näiden palveluntarjoajien johto-, kehitys- tai ICT-tehtävissä.

Tittelisi/työnkuvasi voi olla esimerkiksi:

  • Kehitys-, tuotejohtaja/päällikkö/asiantuntija digitaalisen kaupassa tai maksamisessa
  • ICT-johto/-päällikkö/asiantuntija digitaalisen kaupassa tai maksamisessa
  • verkkopalveluiden ja tietojärjestelmien kehittäjä/asiantuntija/suunnittelija
  • järjestelmäpäällikkö/-arkkitehti/-asiantuntija/-suunnittelija
  • kehitysjohtaja/-päällikkö
  • asiakkuus- ja liiketoimintajohtaja/-päällikkö/-vastaava
  • Tapahtuma
  • Rahoitus

Payment Summit 2017 – Kortit & maksut

Katso paikat ja toteutusajankohdat.

Lue lisää