Sammio

Tulevaisuuden asiakas – tunne, ennakointi ja asiakaskokemus  | Royal at Crowne Plaza, Helsinki

Kiitos kaikille vuoden 2017 seminaariin osallistuneille!

Seminaari pureutui mielenkiintoisiin ja välillä ristiriitaisiin B2C-trendeihin ja auttaa  sinua ymmärtämään asiakkaitasi paremmin. Päivän aikana päästiin pureutumaan mm. tulevaisuuden tutkijan, yritysmuotoilijan ja yli-innovaatioaktivistin johdolla muutoksen mekanismeihin, opit kysymään oikeita kysymyksiä, ja peilaamaan omaa liiketoimintaasi tulevaisuuden toimintaympäristöön.

Seminaarissa pohdittiin mm. seuraavia kysymyksiä:

  • Miten pysyä ajan hermolla, kun vain muutos on pysyvää?
  • Kuinka bongaat ja tulkitset heikkoja signaaleja?
  • Tunneälykäs yritys – empatia ja tunnetaidot liiketoiminnan kehittämisen ytimessä
  • Strategisen ennakoinnin työkalut aktiivisen tulevaisuuteen varautumisen tukena
  • Neuromarkkinoinnilla sisään kuluttajan ajatusmaailmaan?
  • Miten valjastaa algoritmit ja asiakaskohtainen data ollaksesi askeleen edellä asiakkaiden liikkeitä?
Tutustu ohjelmaan

Seminaari on suunniteltu sinulle,

  • joka toimit tuote-, palvelu- tai liiketoiminnan kehityksen parissa,
  • johdat projekteja
  • tai toimit myynnin, markkinoinnin tai asiakaskokemuksen asiantuntijana.

Tutustu puhujiin

Mikko Eerola | Puhujat

Mikko Eerola

kasvujohtaja

Elina Hiltunen | Puhujat

Elina Hiltunen

Futuristi

Kirsi Piha | Puhujat

Kirsi Piha

KTM, viestinnän ammattilainen, yrittäjä, Ellun kanat

Kiinnostuitko, ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittaudu