Tivi UX – Think Big! | 6.6.2017 | Clarion Helsinki

Ohjelma

Päivän aikana pureudutaan digitransformaation ja ylivoimaisen asiakaskokemuksen vaatimuksiin neljällä eri osa-alueella: Ihmiset - prosessit - tuote ja asiakkaan kohtaaminen.

Päivän puheenjohtajana Senior Advisor Kati Lehmuskoski, Sofigate.

8.30

Aamukahvi

9.00

Puheenjohtajan avaus

9.15

Ihmiset: Hyvä henkilöstökokemus hyvän asiakaskokemuksen takana

Sami Niemelä, Nordkapp

Miten koota tarvittava monimuotoinen osaaminen taloon ja auttaa osaajia auttamaan asiakkaita? Toistuva haluttu asiakaskokemus on lopulta yrityskulttuurin ilmentymä.

10.15

Keskustelua ja tauko

10.30

Prosessit: Mitä tulevaisuus tuo tullessaan?

Belinda Gerdt, Manager, Business Solutions, Microsoft Western Europe HQ,  Ylivoimainen Asiakaskokemus -kirjan kirjoittaja

Digitaalisessa maailmassa teknologian avulla rakennettujen prosessien merkitys korostuu ja ylivoimainen asiakaskokemus rakentuu yhä enemmän teknologian varaan.

Think BIG! Usein lähdetään liikkeelle pienestä, kehitetään vähän nykyistä, kun pitäisi lähteä puhtaalta pöydältä ja uudelleen muotoilla liiketoiminta ja prosessit asiakaslähtöisemmiksi.

11.30

Lounas

12.30

Tuote: Miten tuote saadaan luomaan käyttäjälle arvoa niin, että sen käyttö on mahdollisimman luontevaa ja vaivatonta?

Mikko Kaipio

Design Lead, Wolt

 

13.30

Asiakkaan kohtaaminen: Kaikkikanavainen & yksilöllinen asiakaskokemus

  • Nousevat teknologiat kuluttajakokemuksen näkökulmasta
  • Miten fyysisen ja digitaalisen asiakaskokemuksen raja hämärtyy?

Mikko Eerola, Managing Director, B2C Industries, Brand & Market, Affecto

14.15

Keskustelua ja tauko

14.30

Kaikkikanavainen asiakaskokemus ja asiakaskeskeisyys teknologiainvestoinneissa

Jaakko Wäänänen CEO Hellon 

15.10

Case Fortum – Asiakaskokemus tärkeässä roolissa toimintaympäristön suurien muutosten kynnyksellä

Maria Uhari-Pakkalin
Head of Customer Experience Design
Fortum Oyj
Juhani Haaparanta
Service Design Lead, Nordkapp

16.00

Seminaari päättyy