Menestyvä tukkukauppa | 7.6.2017 | Clarion Hotel Helsinki

Ohjelma

08.30

Ilmoittautuminen ja brunssi

9.00

Tervetuloa

Mikko Torikka, päätoimittaja, Tivi ja Mikrobitti

09.10

Tukkukauppa satsaa asiakkaaseen – digitalisaatio tukee ja tuo hyötyjä

Kai Lyytinen, ERP-liiketoiminnan johtaja ja partner, Efima Oy

Taloustutkimus haastatteli maalis-huhtikuussa 100 tukkukaupan päättäjää. Digitalisaatio ja  verkkokaupan nousu nähdään alan murroksen suurimpina haasteina. Menestystä haetaan mm. asiakaspalvelun parantamisesta, ja siihen digitalisaatio tuo vastaajien mielestä merkittäviä hyötyjä.

09.30

Miten valmistauduimme toimialamme digimurrokseen kahdessa vuodessa – Case Mercantile

Lars Husberg, toimitusjohtaja, Oy Örum Ab

  • Muutoksia tukeva arkkitehtuuri ja uudet järjestelmät
  • Innovatiivisuus, proaktiivisuus ja hallittu riskin otto
  • Asiakaskeskeisyys ja järjestelmien omistajuus
09.50

World Class Management in the New World of Distribution

Jim Butler, Managing Director, Blue Horseshoe Europe

Miltä maailmanluokan jakelutoiminto näyttää ja mitä se vaatii? Alan konkari tuo kansainvälisen näkökulman keskusteluumme ja antaa omat vinkkinsä. Esitys on englanniksi.

10.10

ROUND TABLE: Tukkukaupan digitalisaatio, mitä se oikeastaan on?

Vaihda kollegoidesi kanssa ajatuksia ja näkemyksiä siitä, mitä digitalisaatio todella merkitsee ja miten sen avulla voidaan saavuttaa kestävää kilpailuetua. 

Keskustelua kommentoimassa Taloustutkimuksen tutkimusjohtaja Kari Roose

11.00

Päivän yhteenveto

11.05

Verkostoitumista

11.30

Tapahtuma päättyy