Talent Management asiakkaan aikakaudella | 24. - 25.8.2017 | Taitotalo, Helsinki

Asiakaskokemus on tämän päivän trendisana. Eletään asiakkaan aikakautta, eikä se jää huomaamatta yritysten strategioita ja visioita lukiessa. Koukuttavan hyvä asiakaskokemus onkin organisaation kilpailuvaltti markkinoilla.

Mutta miten ottaa asiakaslähtöisyys huomioon osaamisen johtamisessa ja kehittämisessä? Talent Management asiakkaan aikakaudella -valmennus oivalluttaa ymmärtämään, miten tunnistaa, johtaa ja kehittää osaamista siten, että se rakentaa organisaation tulevaisuuden menestystä.

Liiketoimintalähtöinen ja strategian toteuttamiseen tähtäävä osaamisen johtaminen perustuu koko työyhteisön potentiaalin systemaattiseen hyödyntämiseen. Talent Management on siis paljon muutakin kuin yksilön kyvykkyyttä. Siksi tarkastelemme Talent Managementia valmennuksen aikana niin organisaatio-, työyhteisö- kuin yksilötasolla.

Valmennuspäivät ovat vuorovaikutteisia, osallistavia ja sisältävät käytännön esimerkkejä. Käymme myös fasilitoituja keskusteluja ja jaamme hyviä, kokemuksiin perustuvia käytäntöjä yhdessä. Osallistavat harjoitteet linkittävät teemat osallistujien omaan työhön. Osallistujat saavat lisäksi työkaluja organisaationsa osaamisen johtamisen kehittämiseen.

Koulutuksen päiväohjelma

Pidämme kahvitauot sopivissa väleissä aamu- ja iltapäivällä.

1.päivä – Organisaation strategiset menestystekijät

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00-12.00

  • Minkälaista osaamista tulevaisuudessa tarvitaan?
  • Mistä organisaation kyvykkyys muodostuu?
  • Edelläkävijäorganisaation tunnusmerkit asiakkaan aikakaudella
  • Uudistumiskykyinen toimintakulttuuri
12.00 - 13.00

Lounas

13.00-16.00

  • Strategialähtöinen kyvykkyyksien johtaminen
  • Mitä tarvitaan asiakkaan aikakaudella?
  • Osaamispääoma kilpailuedun luojana
16.00

Päivä päättyy

2.päivä – Talenttityöyhteisöt ja yksilöt menestyksen mahdollistajina

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00-12.00

  • Työyhteisön merkitys ylivertaisen asiakaskokemuksen luomisessa
  • Uudistuminen, vastuunkanto ja vuorovaikutus
  • Talenttityöyhteisöt: dream teams, itseohjautuvat tiimit ja muita uusia toimintamalleja
12.00 - 13.00

Lounas

13.00 - 16.00

  • Yksilöiden osaaminen strategian toteutumisen avaimena
  • Tavoitteet todeksi: osaamisten määrittäminen ja potentiaalin tunnistaminen
  • Osaamisen hallinta, jakaminen ja systemaattinen kehittäminen
  • Tulevaisuuden Talent Managementin osaamisodotukset HR:lle
16.00

Koulutus päättyy

Seuraava toteutus 24.-25.8.2017

Koulutus järjestetään Taitotalon Kongressikeskuksessa, osoitteessa Valimotie 8, 00380 Helsinki. Katso koulutuspaikan sijainti ja saapumisohjeet »

Hinnat

Yksityinen sektori / Julkinen sektori

Etuhinta 23.7. asti

1 445 €/ 945 €

Etuhinta 21.7. asti

1 545 €/ 995 €

Normaalihinta

1 645 €/ 1 045 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvit ja lounaat. Seminaarimaksun laskutamme ilmoittautumisen saatuamme.

Ilmoittaudu

Miksi osallistua:

1. Opit ymmärtämään menestyvän organisaation osaamisen johtamisen elementtejä.

2. Mitä vaateita asiakaskokemuksen kehittäminen asettaa organisaation osaamisen johtamiselle.

3. Pystyt hahmottamaan oman organisaatiosi osaamisen johtamisen tilan.

4. Tunnistat osaamisen johtamisen tärkeimmät tekijät omassa organisaatiossasi.

5. Saat työkaluja oman organisaation osaamisen johtamiseen.

  • Kouluttaja

Paula Sihtola-Solatie

Senior Consultant, HR4

  • Kouluttaja

Sanna Eulenberger

Senior Consultant, HR4

  • Kouluttaja

Leena Kinnunen

Senior Consultant, HR4

  • Kouluttaja

Sari Leskinen

Senior Consultant, HR4

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Kohderyhmää ovat mm. henkilöstöpäällikkö, -johtaja, -asiantuntija ja -suunnittelija.

  • Koulutus
  • ICT