Software Robotics & AI | 24.8.2017 | Clarion Hotel, Helsinki

Ohjelma

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00

Puheenjohtajan avaus ja johdatus päivään

Mikko Torikka, päätoimittaja, Tivi

09.10

KEYNOTE The Rise of Robots: This Time it is Different 

Martin Ford is the founder of a Silicon Valley-based software development firm, researcher and a bestselling author

09.50

INTERVIEW with  Mr. Ford 

Leslie P. Willcocks is Professor of Technology Work and Globalisation at the London School of Economics and Political Science

10.05

Quantified Human Behavior ”Obvious Business Potential”  

Lars Kai Hansen, Professor, Head of Section Cognitive Systems, Technical University of Denmark 

10.35

Kahvi 

10.55

KEYNOTE RPA Action Principles: How to Navigate Risk and Deliver Triple Wins

Leslie P. Willcocks is Professor of Technology Work and Globalisation at the London School of Economics and Political Science

Based on his recent book, you will hear analysis of Robotic Process Automation (RPA) risks as actually experienced and dealt with by organizations. Professsor Willcokcs presents analysis and findings from a two-year study. As more organizations adopt RPA, findings shows that best practice companies are able to gain a ‘triple win’ from RPA: a win for shareholders, a win for customers, and a win for employees. Using cases of success, he outlines 30 action principles

11.30

Lounas

12.30

PANEL Using AI to Create Advantage 

Panelists:
Martin Ford, Founder of a Silicon Valley-based software development firm, researcher and a bestselling author
Leslie PWillcocks, Professor of Technology Work and Globalisation at the London School of Economics and Political Science
Lars Kai Hansen, Professor, Head of Section Cognitive Systems, Technical University of Denmark 

13.10

CASE Huomisen asiakaskokemus – palvelumuotoilusta kognitiivisiin robotteihin

Kimmo Kaskikallio, Cloud and Cognitive technical Leader, IBM &
Pekka Vainiomäki, Executive, Strategic Engagements, Symbio

 

Huomisen asiakaskokemus ei synny vanhoin konstein 

Design Thinking tuo suunnitelmallisuutta, ihmisläheisyyttä ja empatiaa uusien innovaatioiden ja palveluiden luomiseen. Softarobotiikan avulla saadaan tasaisuutta, saatavuutta ja nopeutta palveluihin – ja robotin työt pois henkilökunnalta, joka voi keskittyä asiakkaaseen ja arvonlisään. Koneoppimisen kehitys luo jatkuvasti uusia mahdollisuuksia asiantuntijoiden tueksi tai loppukäyttäjien iloksi. Kognitiivinen teknologia rantautuu kaikkiin sovelluksiin ja palveluihin ja niin myös ohjelmistorobotiikkaan. Oikein istutettuna kognitiivinen automaatio synnyttää luonnollisen ja mielekkään palvelukokemuksen – sellaisen josta loppukäyttäjä ei päästä irti.

 

Suomalaisilla yrityksillä on toimialasta riippumatta loistavat mahdollisuudet yhdistää saatavilla olevaa osaamista ja teknistä kyvykkyyttä luodakseen maailmanluokan asiakaskokemuksia jo tänään.

13.40

CASE Robotiikan hyödyntäminen osana prosessien tehostamista ja asiakaskokemuksen parantamista 

Lauri Peltola, yksikönpäällikkö Kehittäminen ja teknologiat, OP

14.10

CASE Learnings & Challenges in Implementing Robotics into Finance Processes (e.g. P2P, O2C, R2R) 

Petra Teräsaho, SVP Group Controlling, Stora Enso

14.40

Kahvi

15.05

CASE Ohjelmistorobotiikasta kohti seuraavia AI:n hyödyntämistä 

Janne KaistoHead of Robotics, Nordea

15.35

PANEELI Tekoäly muuttaa kaiken – Pitääkö Olla Huolissaan? 

Mikko Torikka, päätoimittaja, Tivi

Katriina Valli, ohjelmistorobotiikan evankelista, Knowit

Katri Saarikivi, tutkija Kognitiivisen aivotutkimuksen yksikkö, Helsingin yliopisto

Arto Kuusinen, toimitusjohtaja, Symbio

16.20

Puheenjohtajan yhteenveto