Service Desk 2017 | Finlandia-talo, Helsinki

Kiitos tapahtumasta!

Tapahtumassa käsittelimme mm. kuinka digitalisaatio ja automaatio muuttavat Service Deskiä ja mitkä ovat laadukkaan palvelutason edellytykset.  Puheenvuoroissa kuulimme myös mm. miten usean toimittajan kanssa kannattaa toimia ja miten muutosprojekti viedään onnistuneesti maaliin.

Tivin Service Desk –tapahtuma järjestettiin 1.-2. helmikuuta Finlandia-talolla Helsingissä. Kiitos kaikille palautteista!

Tutustu ohjelmaan

Lue lisää Tivin sivuilta.

#ServiceDesk17

Seuraa ja osallistu keskusteluun somessa.

Yhteistyökumppanit

Tutustu puhujiin

Ilkka Halava | Puhujat

Ilkka Halava

tulevaisuustutkija, Prime Frontier

Hanna Elomaa | Puhujat

Hanna Elomaa

Head of Service Delivery, IT Services, IF

Tuomas Otala | Puhujat

Tuomas Otala

CIO, Pihlajalinna

Tunnelmia tapahtumasta

Kiinnostuitko, ilmoittaudu mukaan!

Palveluntarjoaja, tutustu kumppanimahdollisuuksiin Kumppaniksi-välilehdellä.

Ilmoittaudu