Sammio

Service Desk 2018 | 6. - 7.2.2018 | Clarion Hotel Helsinki

Minkälainen on seuraavan sukupolven Service Desk?

Digitalisaatio muuttaa liiketoimintaa, ja työn tekeminen muuttuu automatisoitumisen myötä. Robotiikka ja tekoäly poistavat rutiinit myös service deskissä, mutta mitä tapahtuu asiakaslähtöisyydelle ja johtamiselle? Tulevaisuuden haasteena on johtaa työyhteisöjä, johon kuuluu niin robotteja kuin ihmisiä. Kun palvelut ovat lähempänä asiakasrajapintaa, mitä osaamista tulevaisuuden service desk tarvitsee? Tivin Service Desk -tapahtumassa haetaan vastauksia näihin ja moniin muihin kysymyksiin.

Tule kuulemaan, minkälainen on seuraavan sukupolven Service Desk, mitä DevOps, Agile ja Lean IT tarkoittaa ITSM ympäristössä, kuinka koneoppimista voi hyödyntää tikettienhallinnassa ja kuinka onnistumista mitataan. Tivin Service Desk -tapahtuma tarjoaa tuoreita näkökulmia ja ratkaisuja tulevaisuuden IT-palvelunhallinnan haasteisiin.

Tervetuloa seminaariin!

Tutustu ohjelmaan

Lue lisää Tivin sivuilta.

#ServiceDesk
@EventsFinland

Seuraa ja osallistu keskusteluun somessa.

Tutustu puhujiin

Jarno Kekäläinen | Puhujat

Jarno Kekäläinen

Director, Change Management, Telia

Lara Hellman | Puhujat

Lara Hellman

Product Owner, Ivanti

Esa Sairanen | Puhujat

Esa Sairanen

kehitysjohtaja, Kuntapro

Kiinnostuitko, ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittaudu