Customer Experience Management 2017 | 22.11.2017 | Scandic Park, Helsinki

Ohjelma

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00

Tervetuloa! Puheenjohtajan avaus ja johdatus päivään

9.10

Asiakaskokemusta, elämyksiä ja tunteita. Mitä mittaamme, sitä saamme

Tuija Seipell, speaker, business advisor and editor for TheCoolHunter.net

9.50

PROBLEM SOLVING -pöydät: Konkretiaa ja käytännön neuvoja

Mitä olette mitanneet ja miten olette käytännössä hyödyntäneet asiakaskokemuksen mittaamisen tuloksia asiakkaan kokemuksen parantamiseksi? Jaa konkreettisia esimerkkejä kollegoidesi kanssa.

10.30

Kahvitauko

10.55

CASE: How to drive B2B Customer Engagement, Experience and Advocacy

Charlotte Hinson, Global Manager, Finastra

  • How Finastra has implemented a globally engagement, measurement and feedback system to measure the health of every client worldwide
  • How to delivery customer advocacy in a highly regulated and competitive industry
  • Winning over your internal advocates – it takes a whole company to run a successful engagement program
11.25

Kiitos kuulu kaikista kanavista

Merlin Systems Oy

11.40

Millainen on tulevaisuuden organisaatiorakenne, joka palvelee parhaiten asiakaskokemusta?

  • Siiloista yhteiseen tekemiseen
  • Minkälaista johtamista tarvitaan sisäisesti asiakaskokemuksen parantamiseen?
  • Miten tukifunktiot saadaan osallistumaan?

 

12.10

Lounas

13.10

2 x WORKSHOP – Valitse omaa työtäsi koskettava aihe!

WORKSHOP  1:  Brändi, tunne & asiakaskokemus

Tietävätkö asiakkaasi, mitä brändisi merkitsee? Workshopissa luodaan pohja asiakaskokemuksen suunnittelulle, joka synnyttää tunnetta ja erottaa brändisi kilpailijoista.

 

 

WORKSHOP 2: Strategiasta käytäntöön

Onko asiakaskokemus kirjattu strategiaan ja nyt pitäisi lähteä liikkeelle? Workshopissa ratkotaan mm. seuraavia kysymyksiä: Mihin tarttua ensimmäiseksi? Mitä resursseja tarvitaan? Mitkä ovat ongelmat, joita kannattaa varoa? Minkälaista tuottoa voidaan odottaa investoinneista?

Kari Korkiakoski, CEO & Founder, Futurelab Finland

14.10

Kahvitauko

14.35

Uusi sukupolvi: Asiakaskokemus ja muuttuvat odotukset

Mikael Hugg, Product Owner, Millennial Board, D11 HELSINKI

  • Minkälaista asiakaspalvelua uusi sukupolvi odottaa?
  • Mihin kanaviin kannattaa panostaa?
  • Digitaalisten kosketuspintojen hallinta
15.05

TIETOISKU: Mitä älypuhelimella voidaan tuoda asiakaskokemukseen?

15.20

KEYNOTE: Tekoäly muuttaa asiakaskokemusta

  • Big Datasta asiakasymmärrystä tekoälyn avulla
  • Ihminen vs. tekoäly – miten optimoida?
  • Chatbots: ohi menevä villitys vai tulevaisuutta?
  • Henkilökohtaiset avustajat (digital personal assistants) osana asiakaskokemusta

16.00

Puheenjohtajan yhteenveto

16.10

Drinks & Discussion

18.00

Tapahtuma päättyy