Sammio

Customer Experience Management 2017 | 22.11.2017 | Scandic Park, Helsinki

Ohjelma

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00

Tervetuloa! Puheenjohtajan avaus ja johdatus päivään

9.10

KEYNOTE: Uusi sukupolvi: Asiakaskokemus ja muuttuvat odotukset

Mikael Hugg, Product Owner, Millennial Board, D11 HELSINKI

  • Minkälaista asiakaspalvelua uusi sukupolvi odottaa?
  • Mihin kanaviin kannattaa panostaa?
  • Digitaalisten kosketuspintojen hallinta
9.40

PROBLEM SOLVING -alustus: Miten Terminator parantaisi asiakaskokemustasi?

Keskustelun alustaa Sirte Pihlaja, CEO, Customer Experience Optimiser, Shirute & CXPA Finland

 

PROBLEM SOLVING -pöydät: Konkretiaa ja käytännön neuvoja

Miten otat tekoälyn käyttöösi? Mihin ja miten sitä kannattaa käyttää? Keskustele ja suunnittele kollegoidesi kanssa ratkaisu annetulle yritykselle.

10.30

Kahvitauko

10.55

CASE: How to drive B2B Customer Engagement, Experience and Advocacy

Charlotte Hinson, Global Manager, Finastra

  • How Finastra has implemented a globally engagement, measurement and feedback system to measure the health of every client worldwide
  • How to delivery customer advocacy in a highly regulated and competitive industry
  • Winning over your internal advocates – it takes a whole company to run a successful engagement program
11.25

Kiitos kuulu kaikista kanavista

Heidi Viik, Customer Experience Director, Merlin Systems Oy

11.40

Millainen on tulevaisuuden organisaatiorakenne, joka palvelee parhaiten asiakaskokemusta?

  • Siiloista yhteiseen tekemiseen
  • Minkälaista johtamista tarvitaan sisäisesti asiakaskokemuksen parantamiseen?
  • Miten tukifunktiot saadaan osallistumaan?

 

12.10

Lounas

13.10

2 x WORKSHOP – Valitse omaa työtäsi koskettava aihe!

WORKSHOP  1:  Brändi, tunne & asiakaskokemus

Tietävätkö asiakkaasi, mitä brändisi merkitsee? Workshopissa luodaan pohja asiakaskokemuksen suunnittelulle, joka synnyttää tunnetta ja erottaa brändisi kilpailijoista.

 

 

WORKSHOP 2: Strategiasta käytäntöön

Onko asiakaskokemus kirjattu strategiaan ja nyt pitäisi lähteä liikkeelle? Workshopissa ratkotaan mm. seuraavia kysymyksiä: Mihin tarttua ensimmäiseksi? Mitä resursseja tarvitaan? Mitkä ovat ongelmat, joita kannattaa varoa? Minkälaista tuottoa voidaan odottaa investoinneista?

Kari Korkiakoski, CEO & Founder, Futurelab Finland

13.50

Siirtyminen pääsaliin

13.55

Asiakasdata ja analytiikka – jalostamalla asiakaskokemus uudelle tasolle

  • Asiakasdata ja analytiikka – jalostamalla asiakaskokemus uudelle tasolle
  • Pelkkä datan kerääminen ei enää riitä
  • Miten tunnistaa ja kerätä oleellinen data?
  • Datan tulkinta ja sen jalostaminen asiakaskokemuksen parantamiseksi
14.25

Kahvitauko

14.50

CASE: Tunneälyllä kohti ylivertaista asiakaskokemusta

Carina Geber-Teir, viestintäjohtaja & asiakaskokemuksesta vastaava johtaja, OP

15.15

TIETOISKU: Mitä älypuhelimella voidaan tuoda asiakaskokemukseen?

15.30

KEYNOTE: Asiakaskokemusta, elämyksiä ja tunteita. Mitä mittaamme, sitä saamme

Tuija Seipell, speaker, business advisor and editor for TheCoolHunter.net

16.10

Puheenjohtajan yhteenveto

16.20

Drinks & Discussion

18.00

Tapahtuma päättyy