Sammio

Customer Experience Management 2017 | 22.11.2017 | Scandic Park, Helsinki

Ohjelma

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00

Tervetuloa! Puheenjohtajan avaus ja johdatus päivään

Kari Korkiakoski, CEO & Founder, Futurelab Finland

9.05

KEYNOTE: Asiakaskokemusta, elämyksiä ja tunteita. Mitä mittaamme, sitä saamme

Tuija Seipell, speaker, business advisor and editor for TheCoolHunter.net

  • Vain ihmiset ostavat
  • Mikä on asiakkaalle tärkeää?
9.45

PROBLEM SOLVING -alustus: Miten Terminator parantaisi asiakaskokemustasi?

Keskustelun alustaa Sirte Pihlaja, CEO, Customer Experience Optimiser, Shirute & CXPA Finland

 

PROBLEM SOLVING -pöydät: Konkretiaa ja käytännön neuvoja

Miten otat tekoälyn käyttöösi? Mihin ja miten sitä kannattaa käyttää? Keskustele ja jaa näkemyksiä kollegoidesi kanssa.

10.40

Kahvitauko

11.05

Kiitos kuuluu kaikista kanavista – vai kuuluuko? 

Heidi Viik, Customer Experience Director, Merlin Systems Oy

11.20

CASE: How to drive B2B Customer Engagement, Experience and Advocacy

Charlotte Hinson, Global Manager, Finastra

  • How Finastra has implemented a globally engagement, measurement and feedback system to measure the health of every client worldwide
  • How to delivery customer advocacy in a highly regulated and competitive industry
  • Winning over your internal advocates – it takes a whole company to run a successful engagement program
11.55

Lounas

12.55

WORKSHOP: 100 ideaa asiakaskokemuksen kehittämiseksi! 

Pasi Brusi, Konsultti, Partner, Futurelab Finland

Mira Kuusinen, Juniorikonsultti, Futurelab Finland

13.40

CASE: Asiakkaan parempaa palvelemista automaatiolla 

Ari Penttilä, toimitusjohtaja, Matkapojat

Käytännön esimerkkejä automatisoinnin mahdollisuuksista asiakaspalvelun parantamiseksi ja myynnin tehostamiseksi

  • Asiakaspalvelun ja myyntiprosessin tehostaminen automatisoinnin avulla
  • Analytiikan hyödyntäminen myynnissä
14.10

Kahvitauko

14.40

CASE: Tunneälyllä kohti ylivertaista asiakaskokemusta

Carina Geber-Teir, viestintäjohtaja & asiakaskokemuksesta vastaava johtaja, OP

15.15

KEYNOTE: Milleniaanit tulevat, osaatko jo myydä heille?

Mikael Hugg, Product Owner, Millennial Board, D11 HELSINKI

  • Minkälaista asiakaspalvelua uusi sukupolvi odottaa?
  • Mihin kanaviin kannattaa panostaa?
  • Digitaalisten kosketuspintojen hallinta
15.50

Puheenjohtajan yhteenveto

Kari Korkiakoski, CEO & Founder, Futurelab Finland

16.00

Drinks & Discussion

18.00

Tapahtuma päättyy