Customer Experience Management 2017

22.11.2017 | Scandic Park, Helsinki

Tervetuloa tapahtumaan!

Vuosittainen alan johtava Customer Experience Management -tapahtuma järjestetään 22.11.2017 Scandic Parkissa, Helsingissä. Tapahtuman pääteemana ovat arvoa luovien asiakaskokemusten johtaminen ja asiakaskokemuksen liiketoiminnallisten hyötyjen saavuttaminen.

Tapahtuma ravistelee käytettyjä toimintamalleja sekä antaa ajatuksensiemeniä uusiin mahdollisuuksiin. Tapahtuman inspiroivat asiantuntija- ja CASE-esimerkit tarjoavat uusia ideoita ja konkreettisia työkaluja, joita voit hyödyntää työssäsi. Vuoden kiinnostavin CEM-tapahtuma tarjoaa ratkaisuja asiakaskokemuksen parantamiseen ja johtamiseen. Tervetuloa mukaan!

Tutustu ohjelmaan

#cemhki

Osallistu keskusteluun ja jaa kokemuksesi twitterissä @EventsFinland

Yhteistyössä

Kommentteja osallistujilta

Kiinnostuitko, ilmoittaudu mukaan!

Palveluntarjoaja, tutustu kumppanimahdollisuuksiin Kumppaniksi-välilehdellä.

Ilmoittaudu