Sammio

Customer Experience Management 2017

| Scandic Park, Helsinki

Data ja tunne – Miten luot ylivertaisen asiakaskokemuksen?

Vuosittainen alan johtava Customer Experience Management -tapahtuma järjestetään 22.11.2017 Scandic Parkissa, Helsingissä. Tapahtuman pääteemana ovat arvoa luovien asiakaskokemusten johtaminen ja asiakaskokemuksen liiketoiminnallisten hyötyjen saavuttaminen.

Tapahtuma ravistelee käytettyjä toimintamalleja sekä antaa ajatuksensiemeniä uusiin mahdollisuuksiin. Tapahtuman inspiroivat asiantuntija- ja CASE-esimerkit tarjoavat uusia ideoita ja konkreettisia työkaluja, joita voit hyödyntää työssäsi. Vuoden kiinnostavin CEM-tapahtuma tarjoaa ratkaisuja asiakaskokemuksen parantamiseen ja johtamiseen. Tervetuloa mukaan!

Tutustu ohjelmaan

#cemhki

Osallistu keskusteluun ja jaa kokemuksesi twitterissä @EventsFinland

Yhteistyössä

Tapahtumassa puhujina

Charlotte Hinson | Puhujat

Charlotte Hinson

Global Manager, Finastra

Mikael Hugg | Puhujat

Mikael Hugg

Product Owner, Millennial Board, D11 HELSINKI

Tuija Seipell | Puhujat

Tuija Seipell

Speaker, business advisor, and editor for TheCoolHunter.net 

Kommentteja osallistujilta

Miten Terminator parantaisi asiakaskokemustasi?

Kasvattavatko tekoäly ja robotiikka asiakaskokemaa – vai tuhoavatko ne sen lopullisesti? Entä voiko kone oppia tunnistamaan asiakkaasi tunteita? […]

Lue lisää

Kiinnostuitko, ilmoittaudu mukaan!

Palveluntarjoaja, tutustu kumppanimahdollisuuksiin Kumppaniksi-välilehdellä.

Ilmoittaudu