Sammio

Asiakaspalvelu 2017 | Clarion Hotel Helsinki

Onko organisaatiosi jo ottanut askeleen kohti tulevaisuuden asiakaspalvelua?

Asiakaspalvelun johtaminen vaatii visiota ja rohkeutta uudistaa vanhaa. Digitalisaatio ja teknologian kehitys saavat aikaan muutosta liiketoimintamalleissa ja asiakaskäyttäytymisessä. Asiakaskokemuksen huomioiminen asiakaspalvelun jokaisessa vaiheessa on organisaatioiden elinehto.

Omnichannel, muuttuva asiakaskäyttäytyminen ja robotiikka haastavat – mutta myös mahdollistavat uutta. Palvelumuotoilu asiakaspalvelun kehittämisessä ja työntekijöiden sitouttaminen ovat ydinasioita kovenevassa kilpailussa, jossa asiakaspalvelun laatu merkitsee yhä enemmän.

Asiakaspalvelu 2017 -seminaari kokoaa yhteen asiakaspalvelun johtamisen olennaisimmat teemat. Asiakaspalvelun muutosta ja trendejä käydään läpi käytännönläheisten keynote-, asiantuntija- ja case-puheenvuorojen kautta.

Tervetuloa seminaariin!

Tutustu ohjelmaan

#aspahki

Osallistu keskusteluun
ja jaa kokemuksiasi
@EventsFinland

Tutustu puhujiin

Harri Vainio | Puhujat

Harri Vainio

Liiketoiminnan muotoilija, johtaja, PALMU

Tiina Moberg | Puhujat

Tiina Moberg

Johtaja, Asiakaskokemus ja sähköinen asiointi, DNA

Markus Ejenäs | Puhujat

Markus Ejenäs

CEO, ProSales

Kiinnostuitko, ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittaudu