Asiakaspalvelu 2017 | 27. - 28.9.2017 | Clarion Hotel Helsinki

Onnistunut asiakaspalvelu on rohkean johtamisen ja sujuvien prosessien pyhä liitto.

Asiakaspalvelun johtaminen vaatii visiota ja rohkeutta uudistaa vanhaa. Digitalisaatio ja teknologian kehitys saavat aikaan muutosta liiketoimintamalleissa ja asiakaskäyttäytymisessä. Asiakaskokemukseen panostaminen on tullut jäädäkseen – sen huomioiminen asiakaspalvelun jokaisessa vaiheessa on organisaatioiden elinehto.

Omnichannel, itsepalvelun nousu ja monimutkaistuva asiakaspalveluorganisaatio haastavat – mutta myös mahdollistavat uutta. Palvelumuotoilu asiakaspalvelun kehittämisessä ja työntekijöiden sitouttaminen ovat ydinasioita kovenevassa kilpailussa, jossa asiakaspalvelun laatu merkitsee yhä enemmän.

Asiakaspalvelu 2017 -seminaari kokoaa yhteen asiakaspalvelun johtamisen ja tulevaisuuden olennaisimmat teemat. Asiakaspalvelun muutosta ja trendejä käydään läpi käytännönläheisten keynote-, asiantuntija- ja case-puheenvuorojen kautta.

Tervetuloa seminaariin!

Tutustu ohjelmaan

Twitterissä #aspahki

Seuraa ja osallistu keskusteluun myös tapahtuman aikana somessa.

Tutustu puhujiin

Harri Vainio | Puhujat

Harri Vainio

Liiketoiminnan muotoilija, johtaja, PALMU

Tiina Moberg | Puhujat

Tiina Moberg

Johtaja, Asiakaskokemus ja sähköinen asiointi, DNA

Kiinnostuitko, ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittaudu