Digitaalinen asiakaskokemus | 12. - 13.12.2017 | Tapahtumatalo Bank, Helsinki

Digitalisoituvassa maailmassa asiakkaat odottavat saumatonta palvelukokemusta ajasta ja paikasta riippumatta, valitsemallaan päätelaitteella. Digitaalisten kanavien ja välineiden hallinta on edellytyksenä hyvän asiakaskokemuksen tuottamiselle. Siitä syntyy yritykselle merkittävä kilpailukeino.

Menestyneimpiä yrityksiä ovat ne, jotka ovat pitkäjänteisesti kehittäneet digitaalisia palvelujaan, analysoineet asiakkaiden käyttäytymistä ja panostaneet voittavan asiakaskokemuksen luomiseen.

Kahden päivän tiiviissä koulutuksessa pureudutaan asiakaskokemuksen luomisen erityispiirteisiin, analysoidaan organisaation nykytilaa ja hahmotetaan asiakaspolkuja kuvaamalla tavoitetilaa paremman asiakaskokemuksen tuottamiseksi.

Lisäksi perehdytään erilaisiin mittausmenetelmiin ja pohditaan asiakaskokemuksen johtamisen haasteita. Koulutuksessa kuullaan lukuisia käytännön esimerkkejä eri organisaatioiden onnistumisista ja epäonnistumisista.

Koulutuksen päiväohjelma

Pidämme kahvitauot sopivissa väleissä aamu- ja iltapäivällä. Koulutuspäivät koostuu luennoista ja käytännön esimerkeistä.

1. päivä

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00-12.00

Digitaalinen asiakaskokemus ja monikanavainen liiketoiminta

  • Mitä on hyvä asiakaskokemus monikanavaisessa liiketoiminnassa?
  • Asiakaskokemus asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa
  • Asiakaskokemuksen taloudellinen merkitys
12.00-13.00

Lounas

13.00-16.00

Digitaalisen asiakaskokemuksen suunnittelu ja kehittäminen

  • Asiakaspolkujen hyödyntäminen digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisessä
  • Asiakaskokemuksen suunnittelu ja toteutus
  • Case esimerkkejä onnistumisista ja epäonnistumisista
16.00

Ensimmäinen koulutuspäivä päättyy

2. päivä

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00-12.00

Digitaalisen asiakaskokemuksen mittaaminen ja analysointi

  • Menetelmiä ja työkaluja asiakaskokemuksen mittaamiseen
  • Asiakaskokemuksen mittarit
  • Käytännön kokemuksia asiakaskokemuksen monitoroinnista
12.00-13.00

Lounas

13.00-16.00

Digitaalisen asiakaskokemuksen johtaminen

  • Asiakaskokemuksen rooli yrityksen strategiassa
  • Strategiasta käytäntöön, organisaation sitouttaminen ja toimintamallin jalkauttaminen
  • Digitaalisen asiakaskokemuksen prosessit, vastuut ja kompetenssit
16.00

Koulutus päättyy

Seuraava toteutus 12.-13.12.2017

Koulutus järjestetään Tapahtumatalo Bankissa, Helsingin keskustassa, osoitteessa Unioninkatu 20, 00130 Helsinki. Katso koulutuspaikan sijainti ja saapumisohjeet »

Hinnat

Yksityinen sektori / Julkinen sektori

Etuhinta 13.10 asti

1 445 €/ 945 €

Etuhinta 10.11 asti

1 545 €/ 995 €

Normaalihinta

1 645 €/ 1 045 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvit ja lounaat. Seminaarimaksun laskutamme ilmoittautumisen saatuamme.

Ilmoittaudu
  • Kouluttaja

Marko Filenius

Partner, FlowHouse Oy

  • Kommentteja osallistujilta:

    ”Tykkäsin kouluttajan tyylistä, häntä jaksoi kuunnella.”

  • Kommentteja osallistujilta:

    ”Plussaa toi myös ryhmässä käydyt keskustelut.”

  • Koulutuksesta sanottua:

    ”Plussaa keskustelut.”

Kenelle suosittelemme koulutusta?

Koulutuksesta hyötyvät ensisijaisesti markkinointipäälliköt/-suunnittelijat/-johtajat, verkkokauppiaat, verkkoliiketoiminnan/verkkopalveluiden vetäjät/päälliköt/suunnittelijat/johtajat, asiakaspalvelupäälliköt/johtajat mutta myös viestintätittelit varauksella myös CIO:t ja muut it-tittelit. Yksityinen/julkinen sektori. Koulutus ei edellytä erityistä teknologiaosaamista.

  • Koulutus
  • Markkinointi & viestintä