Sammio

Digitaalinen asiakaskokemus | 6. - 7.3.2018

Digitalisoituvassa maailmassa asiakkaat odottavat saumatonta palvelukokemusta ajasta ja paikasta riippumatta, valitsemallaan päätelaitteella. Digitaalisten kanavien ja välineiden hallinta on edellytyksenä hyvän asiakaskokemuksen tuottamiselle. Siitä syntyy yritykselle merkittävä kilpailukeino.

Menestyneimpiä yrityksiä ovat ne, jotka ovat pitkäjänteisesti kehittäneet digitaalisia palvelujaan, analysoineet asiakkaiden käyttäytymistä ja panostaneet voittavan asiakaskokemuksen luomiseen.

Kahden päivän tiiviissä koulutuksessa pureudutaan asiakaskokemuksen luomisen erityispiirteisiin, analysoidaan organisaation nykytilaa ja hahmotetaan asiakaspolkuja kuvaamalla tavoitetilaa paremman asiakaskokemuksen tuottamiseksi.

Lisäksi perehdytään erilaisiin mittausmenetelmiin ja pohditaan asiakaskokemuksen johtamisen haasteita. Koulutuksessa kuullaan lukuisia käytännön esimerkkejä eri organisaatioiden onnistumisista ja epäonnistumisista.

Koulutuksen päiväohjelma

Pidämme kahvitauot sopivissa väleissä aamu- ja iltapäivällä. Koulutuspäivät koostuu luennoista ja käytännön esimerkeistä.

1. päivä

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00-12.00

Digitaalinen asiakaskokemus ja monikanavainen liiketoiminta

  • Mitä on hyvä asiakaskokemus monikanavaisessa liiketoiminnassa?
  • Asiakaskokemus asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa
  • Asiakaskokemuksen taloudellinen merkitys
12.00-13.00

Lounas

13.00-16.00

Digitaalisen asiakaskokemuksen suunnittelu ja kehittäminen

  • Asiakaspolkujen hyödyntäminen digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisessä
  • Asiakaskokemuksen suunnittelu ja toteutus
  • Case esimerkkejä onnistumisista ja epäonnistumisista
16.00

Ensimmäinen koulutuspäivä päättyy

2. päivä

8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00-12.00

Digitaalisen asiakaskokemuksen mittaaminen ja analysointi

  • Menetelmiä ja työkaluja asiakaskokemuksen mittaamiseen
  • Asiakaskokemuksen mittarit
  • Käytännön kokemuksia asiakaskokemuksen monitoroinnista
12.00-13.00

Lounas

13.00-16.00

Digitaalisen asiakaskokemuksen johtaminen

  • Asiakaskokemuksen rooli yrityksen strategiassa
  • Strategiasta käytäntöön, organisaation sitouttaminen ja toimintamallin jalkauttaminen
  • Digitaalisen asiakaskokemuksen prosessit, vastuut ja kompetenssit
16.00

Koulutus päättyy

Seuraava toteutus 6.-7.3.2018

Koulutus järjestetään Helsingissä, sijainti tarkentuu myöhemmin. Katso koulutuspaikan sijainti ja saapumisohjeet 

Hinnat

Yksityinen sektori / Julkinen sektori

Etuhinta 5.1. asti

1 445 €/ 945 €

Etuhinta 2.2. asti

1 545 €/ 995 €

Normaalihinta

1 645 €/ 1 045 €

Hintaan lisätään alv 24 %. Hintaan sisältyvät sähköiset materiaalit, kahvit ja lounaat. Seminaarimaksun laskutamme ilmoittautumisen saatuamme.

Ilmoittaudu
  • Kouluttaja

Marko Filenius

markkinointi- ja analytiikkateknologioiden liiketoiminnan kehitys, Descom Oy

  • Kommentteja osallistujilta:

    ”Tykkäsin kouluttajan tyylistä, häntä jaksoi kuunnella.”

  • Kommentteja osallistujilta:

    ”Plussaa toi myös ryhmässä käydyt keskustelut.”

  • Koulutuksesta sanottua:

    ”Rento ja käytännön läheinen kouluttaja. Yrittäjänä tunsi asiat eli miten tärkeä asiakkaan kokemus ostossa ja asiakkaiden pidossa on. Oli hyvin valmistautunut asiaan eli materiaalia riitti”

Kenelle suosittelemme koulutusta?

Koulutuksesta hyötyvät ensisijaisesti:

– markkinointipäälliköt, -suunnittelijat ja -johtajat
– verkkokauppiaat
– verkkoliiketoiminnan, ja -palveluiden vetäjät, -päälliköt, -suunnittelijat ja -johtajat
– asiakaspalvelupäällikötja johtajat
– viestinnän ja IT:n parissa työskentelevät asiantuntijat
– julkinen ja yksityinen sektori

Koulutus ei edellytä erityistä teknologiaosaamista.

  • Koulutus
  • Markkinointi & viestintä
  • Koulutus
  • Digi & liiketoiminta